2012. december 26., szerda

Az ünnep




Az ünnep...ma már vége, aztán pár nap múlva jön a másik kettő, a Szilveszter és újév napja. Azokat már nem szeretem. Szilveszter tulajdonképpen a  bulik az ivászat ünnepe, én meg soha nem voltam egyiknek sem híve. Így szép csendesen otthon, vagy a rokonságnál töltjük el.
A karácsonyt annyira vártam. Aztán az idén nem éppen olyan hangulatot hozott, amilyet szokott. Voltak mélabús gondolatok a fejemben.
Szenteste az ajándékbontásról szólt. Mindenki szép ajándékokat kapott. Persze legjobban a gyerekek örültek. Velük egész este ment a kártyajáték..Aztán első napján kártyaparti a férfiaknak..mi nők, meg a konyhában női klubot nyitottunk. Jó volt..együtt voltunk azokkal , akikkel csak egy- egy köszönés erejéig találkoztunk az év folyamán. Ma még jönnek a rokonok, utána holnap minden visszazökken a  régi kerékvágásba. Annak külön örülök, hogy nem volt hó. Tegnap gyönyörű napsütésre ébredtünk, tavasz a  télben..és ennek úgy örültem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése