2012. december 3., hétfő

Kaptam




Minden este úgy fekszek le, hogy a következő nap, és utána mindegyik hordoz magában valamilyen apró csodát. Ez így is van, mert a csoda ott van, megtörténik, csak figyelni kell rá.
Vannak mikor kisebb bosszúságok érnek, de ezeken hamar túl teszem magam. Egyszerűen nem gondolok rájuk, nem tulajdonítok fontosságot nekik, és megszűnnek.
Az apró csoda: bármi lehet. Pl: felhív, esetleg meglátogat egy rég nem látott ismerős, adok valakinek valamit, és ezzel magamból adok egy aprócska darabot, esetleg én kapok valamit, akár kedves szavakat, akárcsak egy mosolyt. Ez ma is így történt. A bosszúság a hideg és a hó. Nem szeretem, de tél van, ez van- el kell fogadnom. Több apró csoda is történt, de csak egyet emelnék ki. Kaptam egy kedves levelet egy számomra kedves embertől. Igen, jólesett és mosolyt csalt az arcomra. Talán ezért(is) szeretek itt lenni:-))

A levél:


Érdekes dolog az előbb gondolkodtam el azon,hogy az elején megkérdeztem tőled,hogy ösztönösen vagy tudatosan élsz,vagy írod a dolgokat,mára már azt érzem szeretek veled beszélgetni,még ha csak írásos formában akkor is...értékes embernek tartalak,nem csak olyan "dogos agycsináló" valakinek :D szerencsére nem is vagyok olyan emberekkel semmilyen kapcsolatban sem...
De jók is a tartalmas írásaid! Köszönöm a "jelképes barátságunkat!Talán majd az élet arra is alkalmat ad valamikor,hogy személyesen beszélgessünk erről arról...miként látjuk a világot,az ilyen emberek miatt van értelme   a dolgoknak...bírom a rejtélyes kis személyiségedet...de attól még jó embernek és hitelesnek érezlek!
Nagy baráti ölelés és puszi


Köszönöm. Én is ugyanezt érzem Veled kapcsolatban....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése