2012. december 2., vasárnap

Bevésődés




Meghallva ezt a szót igencsak elgondolkozunk a jelentésén. A hétköznapi életben nem nagyon használjuk. Én sem hallottam, nem használtam , nem alkalmaztam az írásaimban sem. Akkor figyeltem fel rá, amikor az egyik ismerősöm felhívta rá a figyelmemet.
Mit is jelent(het)?
Bevésődés: beleírás, belevésés, örökre megmaradó dolog, esemény, hely, név..stb. De jelenthet még tetoválást is, ugyanis az is tűvel történő bevésés.
Ha jobban megnézzük a szó jelentését, lehet fizikai és szellemi bevésődés. Fizikai a tetoválás, gravírozás, valamilyen minta bevésése. A szellemi bevésődés egy- egy arc, egy-egy érzelem, élmény maradandó emlékezését jelenti.
Ami a tudatunkba vagyis belénk vésődik, az örökre ott is marad. Nem lehet onnan kiszedni, kidobni, kiirtani.A tetoválást vagy a gravírozást sem lehet nyom nélkül kiszedni, eltüntetni, mindenképpen valamilyen nyoma marad.
Másodszorra egy vers révén bukkant fel újra ez a szó az életemben. Egy vers, amely megfogott, mély nyomot hagyott bennem, elámított.
Véletlenül találtam rá, bár véletlenek nincsenek: Bevésem bőrödbe a szerelmet...így kezdődik a vers...ismeretlen szerzőtől.
Harmadszorra most a héten bukkant fel újra ez a szó egy film kapcsán, a szerelem révén.
A bevésődés, ez a szó, mindenképpen a szerelemmel, szeretettel állna kapcsolatban? Vagy a lélektárssal?A szerelemmel nem hiszem, mert az mulandó. Esetleg ha van örök szerelem..
Mert az örök szerelem mellett a lelki társ az aki örökre bennünk él, bennünk lakik.Vajon a lélek szerelme örök?
A bevésődés örök., nem múlik el, mint az örök szerelem, és a lelki társunk.
Nos..létezik egy személy aki triplán bevésődött a lényembe. Nem kell, hogy szóljon, nem kell, hogy lásson, érzem a jelenlétét, örökre itt él bennem.
Most már kezdem látni az utat, ahol hárman megyünk. Ő biztosan mellettem lesz akkor is , mert...bevésődött...
Miért pont ő? Miért pont most jöttem rá erre? Talán mert most jutottam el arra a szintre, ahol teljesen be tudom fogadni őt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése