2012. december 18., kedd

Mary Jeanne kalandjai II.



-Hogy hívják a feleségét ,Thony?
-Lindise-nek.
-Hm..soha nem hallottam még ezt a nevet.
-Igen, mert Ő mesztic, nem angol.
Mary nem kérdezősködött tovább. Nem értette , ez a csodálatos férfi miért vett el egy mesztic nőt? Bizonyára szereti. Ez már nem tartozik rám- gondolta.
-Én csak Lindának hívom- tette hozzá még a férfi. Eszébe jutott kedvese. Csodálatosan sima, karamell színű bőre, csillogó fekete haja, párduc teste. Szerette a nőt. A családja ápolta, és a lány is sokat foglalkozott vele- minden adott volt, hogy egymásba szeressenek. De Mary felkavarta. Valamiért vonzotta. Mintha  a része lenne ez a nő. Maga sem értette miért érzi ezt.
-Bizonyára szép nő!
-Igen az- felelte Anthony.
-Jól van. Meg kellene beszélnünk, mikor indulunk. Lassan mennünk kellene! Jó itt, de nem élhetünk vissza Ethel vendégszeretetével.
-Igen. Holnapután. Szerintem addigra berakodunk.
-Az nekem is megfelel. Mit tervez délutánra?- kérdezte Anthony.
-Összeírom, miből mennyit fogunk szállítani, meg azt hiszem, lepihenek. Jó itt a levegő, szeretek délután aludni. Mary meglepődött. Olvasott a férfi gondolataiban. A férfi szeretett volna vele aludni. Aludni..Ennyit látott. A szobájában vannak Anthonyval, fekszenek az ágyán, oldalra fordulva, és a férfi átöleli szorosan a hátába bújva.
Mary megrázta  a fejét. A csók után ez következne? Ne! A csókra kár volt gondolnia, mert egész teste bizseregni kezdett.
Anthony látta, mi megy végbe a lányban. Lindise ide-oda, ő is csak férfi volt.
Mostanában nem érzett ilyet egyetlen nő iránt sem.
Mary fontolóra vette. Elvégre független nő vagyok. Nem tartozom senkinek magyarázattal, de Thony nős. És? Nem ismerem a feleségét, semmi közöm hozzá. Akarjam?- tépelődött magában.
Ejj, ejj!- dorgálta meg a belső hangja, most már ez lesz Mary? Minden szigeten, ahol kikötsz, lefekszel egy férfivel, aki az utadba akad?
Nem is! Csak Chris-szel feküdtem le! Most Anthony, utána ki tudja ki?  És? Független vagyok! Temessem el magam élve? Anthony érezte a lány vívódását- belelátott a gondolataiba.
-Akkor holnapután Mary, kellemes pihenést délutánra!
-Thony!
-Igen?
-Aludhat velem délután. De csak alszunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése