2012. december 28., péntek

Kései álom



Kései álom

Azt álmodom, hogy felébredek.
Csak álom volt, mi történt velem.
Ilyen álom nem kell nekem,
Hol a szerelmem elveszthetem.

Azt hallom, amit nem hallhatok.
Szerelmem kér, és én nem hallom.
Miért nem hallom azt, amit kér?
Ha elvesztem Őt, az élet semmit sem ér.

Nem látom azt, amit látnom kéne.
Nem látom azt, amit adnom kéne.
Adnom kéne a szívem neki,
Hogy a bajból ne más, hanem én mentsem ki.

Szeretni kéne, aki engem szeret.
A szerelméért én miért nem teszek?
Mert a szerelem kényes dolog.
Ha későn kéred, meg sem kapod.

Épp ezért, ha szeretni tudsz,
Szeresd a tündért, később hiába futsz.
Lecsap egy aljas rá, mert védtelen,
Nem védtem meg, mikor kérte tőlem.

Becsülném, szeretném, vigyáznék rá.
Elment tőlem! A lelkem ment rá.
Nem tudom, mit tegyek, küldj jelet,
Nem tudok én élni nélküled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése