2012. december 19., szerda

Hát igen...





Látod! :) "Azt hittem, több vagyok...."   A virág is kérdezhetné? Vagy a fa.  :)
Nem mint önmagam, hanem "mint minden".  A bennem élsz az több mint néha gondolni valamire vagy valakire.
:) De ha így jobban tetszik, benne vagy az "imámban".  :)
Álmodozó nem vagyok, csak álmodó.  Az álmodozás ki be kapcsol, és kavarja a valóságot.
Én élem a valóságot, és nem teremtek másikat helyette. Itt és most van a szeretet lakhelye, és én szorosan mellé próbálok ülni! :) És a szeretet tartalmaz téged is! :)
" de ő nem Te vagy."  ?   Se te se én de minden?:) Én, és te ezek szerint kimaradtunk a mindenből?  :)
Megint én-nek korlátozod magad. Ne korlátozódj a testedre, és a gondolataidra. Éld a létezés örömét, ne a gondolat és a test vágyait kergesd egy "jövőbeli" pillanatban.
Apropó jövő!  Holnap után csoportos meditációt szervezünk , hogy a rezgésszintet emeljük, mert tele a világ félelemmel vegyes várakozással. Ha időd engedi, fél egykor ( délután ) ülj le egy pár percre, és figyeld meg az érzéseidet.
És ne keseregj semmi miatt ! :)

Ezért hiányoztál nekem, mert mindig erőt adsz, megnyugtatsz, mélyen magamba nézetsz. Jó, hogy vagy, még ha csak rövid ideig is...
Most is megtettem, magamba néztem, megnyugodtam. Köszönöm.
Igen, lesz időm, közös meditációra, bár én nem félek a pólusváltástól. Még nincs, ha eljő, akkor ráérek akkor gondolkozni rajta.
Ja, időnk arra van, amire szakítunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése