2012. október 30., kedd

Férfi lélek, női lélek




Már annyit írtam a lélekről. A lélek körforgásáról, a visszatérő lelkekről a lelki szerelemről, a lélek egyesüléséről...és a regényem is valahol erről szól. Hiába, de érdekel, foglalkoztat ez a téma! Ha lesz időm utána fogok olvasni körültekintőbben is.
Most az a gondolat foglalkoztat, vajon van-e a léleknek neme? Én úgy tudtam, hallottam, hogy nincs. A lélek nemtelen.
Igen, de akkor miért vonzódik, vágyódik, keresi lelkünk az ellenkező nem lelkét?
A lélek nemtelen a leszületés pillanatában. Onnantól kap nemet, ahogyan beköltözik egy testbe. Ha női testbe akkor női lélek lesz, ha férfiébe akkor férfi lélek.
Ezért van az, hogy keressük az ellenkező neműek lelkét. Ezért is. Meg talán azért, mert a lélek előző születésében kapcsolatban állt az itt keresendő lélekkel. Hogy megtaláljuk -e őket, akik előző életünkben fontosak voltak nekünk valamilyen szinten? Nem tudom, de szerintem igen:-))
Ezért van az, hogy ha beszélünk, levelezünk olykor valakivel, úgy érezzük, mint ha már régebben is ismertük volna.
Ki dönti el, hogy a nemtelen lélek a leszületés pillanatában milyen nemű testbe költözzön? Férfi avagy női testbe? Szerintem a karma.
A másik kérdés amely néhány napja foglalkoztat, elképzelhető-e, hogy előző életemben férfi testben lakott a lelkem?(most nő vagyok)
Ez azért ötlött eszembe, mert valaki anno megjegyezte férfi lelkem van. Ezen megdöbbentem, hiszen én ízig-vérig nő vagyok. Körömcipők, szoknyák, ékszerek, kiegészítők sokaságát szeretem. Nőiesen öltözöm, bájos vagyok..stb.
Hm..vagy a környezet is befolyásolhatja  a lélek nemmé fejlődésének kialakulását?
Mindig fiús környezetben éreztem jól magam. Inkább velük játszottam katonásdit, számháborút, lövöldöztem, fára másztam, mint hogy babázzak. Aztán ahogy felnőttem, akkor is a férfiakkal értettem meg jobban magam. Mindig volt 1-2barátnőm- de elég is volt ennyi! Valahogy nem érdekelt a nők lelke.
Most néhány hete valahogy másképpen el kezdtem figyelni a nőkre. Meglepődtem mennyivel összetettebb a női lélek, mint a férfiaké. Sokrétűbb, színesebb, érzékenyebb, tapintatosabb. És annyira lehet olvasni bennük, érezni őket. A női lélek őszinte.
Egy egy színből, egy-egy motívumból mennyire lehet érezni a fájdalmukat, az örömüket, a magányukat, az útkeresésüket:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése