2012. október 30., kedd

Virágok ölelésében




Szeretem a virágokat. Mindet. Mindegyik szép és vonzó valamiért számomra. Ezért is vállaltam el a virágmagazin szerkesztését.
Bár a héten beteg voltam, de a kötelező 3 cikket azért felraktam. Azt sajnálom, hogy az ismerőseimnek nem jelzi, hogy mikor frissítem, mert úgy szokták megkérdezni tőlem.
A lényeg, hogy egyre jobb a helyezésünk, és már 45feliratkozónk van. Ezek az indexek azt mutatják, hogy van érdeklődés rá, amit csinálunk.
Köszönöm akik olvasnak minket.
Tegnap ahogy a virágok kavalkádjában ámultam, főleg Orchideák vettek körül. Fehér, lila és sárga Orchideák. Szépek voltak, illatoztak.
Ekkor döbbentem rá, nekem miért nincs Orchideám?
Csak a pici dobozban lévő volt régebben a birtokomban. Talán féltem, hogy túl igényes, és a mi lakásunkban elég száraz a levegő.
De döntöttem. Kell nekem! Melyiket vegyem? Mindegyik szép. Mintha kellették volna magukat. Egy lilát választottam. Boldogan helyeztem el a hálószobai ablakunkban:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése