2012. október 30., kedd

Nyihaha




Bárcsak az lenne! Ezek a reggeli ködök, meg hűvös levegők nem éppen kedvezőek nekem. A hideg eljövetelének hírnökei. És a rövid nappalokénak. Hosszú téli esték, amikor unalmamban kötögetek, olvasok, vagy sütök. Nesze nektek kilók. Amit nyáron leadtam, szépen visszakúszik. Mint a medve: téli bundát, zsírokat növesztek. Tükröm meg is jegyezte tegnap, nem baj, véd minket a hidegtől. Ez is igaz. Minden rosszban van valami jó...És párnás puha hasunk lesz:DD
Hol van már a csodás kockahasam! De ez nem a siránkozások blogja!
A 4 nap szünet, hosszú hétvége- csodás volt. Bár gyorsan eltelt a házi robottal, meg az önkényurak szolgálásával, de szeretem őket, ezért teszem. Néha felcsattanok, ha trehányak, de férfiak. Választottam, akartam őket, hát viseljem!
Amúgy meg szeretem a családi hangulatot. Nyüzsgés van körülöttem.
Gyorsan eltelt, ez fáj. Minden fáj egy kicsit, ami elmúlik.
Tegnap este visszanéztem 21 h- után. Mostanában nem nagyon szoktam.
Jól tettem, mert itt volt Tükröm, és végigviháncoltunk vele az éjjelből egy darabot. Kellett már nekem ez a hülyéskedés. Az elmúlt hét..hm,,hogyismondjam elég csendes és merengős volt. Annyit bolondoztunk, hogy már folyt a könnyünk. Mint a villámok, úgy dobáltuk egymásnak a leveleket. Szinte mindenben egyetértünk.
Így alakult ki a nyihaházás. Mikor Tükröm beírta nekem, meglepődtem, mert ő talán kicsit komolyabb, mint én.
De akkor nyihaházzunk. Befelé az ágyba meg valaki nyakába, jelmezben:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése