2012. október 30., kedd

A zene



A zene az élet egyik legcsodálatosabb ajándéka. Vagy az ember legtökéletesebb feltalálása? Nem számít. Szeretem. Ellazít,megnyugtat, szórakoztat, pihentet, vagy éppen gondolatokat ébreszthet. Elvihet egy csodálatos képzeletbeli világba is.
Általában a líraibb típusú zenéket hallgatom, de van amikor a pörgősebb, dallamosabb zenék vidítanak fel.
Ezt a zenét ma találtam muffin sütés közben. Első hallásra magával ragadott. Éreztem kell, akarom! Itt kell, hogy legyen az oldalamon.
És még valami! A férfi nincs már jelen a virtuál életemben, de köszönöm neki utólagosan, hogy belinkelte nekem Asha videóját. Bevallom soha nem hallottam sem a nevét, sem a zenéjét. Káprázatos! Elbűvölő. Majdnem mindegyik dala lelkem finom rezdülése. Köszönöm kedves pasinak:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése