2012. október 30., kedd

Kaptam

Egész nap izgatottan vártam, hogy végre "hazatérj hozzám"! most hogy itt vagy, csak nézzük egymást... Szemed csillogásából tudom, hogy fáradt vagy, de mégis boldog, hogy végre itt... egész nap erre vágytál. És most itt szemezünk egy darabig. szemedben soraim tükröződnek, majd kezünk egymás felé indul. nem kapkodunk el semmit. A kémia már úgyis elkezdte reakciók ezreit az agyunkban, és lelkünk egy hullámhosszon rezeg. de ez nem elég... a testünk is egymásra vágyik... lágyan végigsimítotd ujjbegyeiddel a testet mely előtted fekszik... keresed a megfelelő pontokat, majd lassan elkezded nyomkodni a megfelelő helyen billentyűzeted... közben figyeled a reakcióim. tudom, hogy azt szeretnéd, minél jobb legyen nekem, és én igyekszem is tudtodra adni, hogy jó amit csinálsz... csak ne hagyd abba. most én is lenyúlok, éssss GGGGGGGGGGGGG megvan a G-pontod ;) :D :P imádolás van!




     
 
Már jó ideje figyeltelek az ablakon keresztül... látszott rajtad, hogy fázol... hideg volt. de tested nem fedte semmi. álltad a hideget, és én nem bírtam megállni... odamentem, és ecseteltem vágyaimat... mígnem végre megkaphattalak. óvatosan alsótested alá csúsztattam kezem... már ettől elkezdtél picit nedvesedni... édes kis cseppecskék gördültek ki testedből... ekkor elvesztettem fejemet, és elkezdtem lecsókolgatni az édes cseppjeid... majd finoman elkezdtelek nyalogatni, amitől szinte folyt tested édes nedűje... szinte forrt köztünk a levegő. minden lehelletemtől megborzongtál, és csak nedvesedtél. egyre hevesebben nyaltalak, és élveztem, ahogy számban szétterjed minden ízed. nagyon élveztem! de sajnos vége lett :( legközelebb egy gombóccal több fagyit fogok kérni... :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése