2012. október 6., szombat

A lélek szerelme




Már régóta foglalkoztat ez a téma. Az első regényemet is ennek fényében írtam, tudat alatt. Tudatosan nem kerestem a lelki társamat.
Néhányan azt mondják, a lélek és a test szerelme egy. Ha kapcsolatban élsz , a lélek nem engedi, hogy mással testi kapcsolatot alakíts ki. Ez így nem igaz. Gondoljunk csak bele, hány férfi és nő lép félre attól, hogy házasságban él?
A lélek szerelme. Az azonos beállítottságú emberek, a hasonlóan gondolkodók vonzzák egymást. Hogy ők lelki társak-e? Nem lehet tudni. Ezt mindenkinek magának kell felismerni, ki az a személy, akiben megtalálta  a lelki társát.
Szóval..a lélek és a test szerelme, nem egy. A lélek önálló, független létező, és csak átmenetileg a test lakója. A lélek örök.
És ami néhány napja foglalkoztat. A lélek szerelme. Vajon a lelkek egyszerre több lelket is szerethetnek, vagy csak egyet, amelyik a saját lelki társuk?
Nem tudom. Szerintem csak egyet. Hogy lehet egyszerre két lélekkek szárnyallni? Kint is vagyok, bent is vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése