2012. október 24., szerda

Erotikusan írnék?




Már néhányan felvetették kicsit erotikusak az írásaim, de jók. Hm...ezen kicsit meglepődtem. Az tény hogy egyik-másik regényemből tettem fel kicsit erotikus részleteket, de hogy minden arról szólna? Azt nem hiszem.
Azért lepődtem meg ezen, mert a nemzetközi oldalon, ahol blogolok, megkérdezte egy olasz férfi, hogy erotikus regényíró vagyok?
Nos, a válaszom ugyanaz. Nem érzem magam annak. A regényekbe, pláne ha romantikus regény, kell egy kis erotika, mert másképpen unalmas lenne, száraz, és így jobban eladható. Mondjuk a hangsúly nem az eladhatóságon van nálam, ha nem inkább a szárazon. Olvastam nagyon sok könyvet. Több féle témát felsorakoztatva: életrajzi regényeket, romantikus regényeket, lányregényeket, fantasy könyveket, pszichothrillert és kalandregényeket is. Amit én írok, az tulajdonképpen romantikus kalandregény- itt a Mary Jeanne kalandjaira gondolok, és a romantika nálam magába foglalja az erotikát. Nem a szexet, mert az erotikán nem mindig azt értjük. Mi is követhetne egy naplementés fürdőzést, mint a szeretkezés? A pillanat..amelyet talán kár lenne kihagyni.
Visszatérve a témára, nem érzem magam erotikus írónak. A blogjaim nagy része nem a szeretkezésről és az erotikáról szól. Egy része életkép, saját életem eseményei , a másik filozófiai kérdések boncolgatása: boldogság, lélek szerelme, visszatérő lelkek..stb. És szoktam írni mások tanításairól hozzáfűzve a saját gondolataimat.
Ezt nem eligazításként szántam a téma felvetőjének...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése