2012. október 11., csütörtök

Lelki szerelem- folytatás




Olvasva az előző téma kommentjeit elhatároztam, hogy ma folytatom a gondolatmenetet. Bár ma elég komolytalan állapotban voltam, mindenről humoros beszólás jutott eszembe. Nem tudom miért, de olyan könnyed voltam. Lepergett rólam minden. Férjem sorolta az aggódásait, nyugodtan leintettem, hagyd már abba, majd alakul. És lám, befejezte. Bölcs tanítóm Jean, akire felnézek, mindig is felnéztem vitáink és forgószeles viselkedésem ellenére is azt írta: ez a Csíkszentmihályi flow-nak tudható be. Azt hittem valami román áramlás, ahhoz közel vagyunk, biztos ezért érzem ennyire a hatását. Utána néztem. Nem. Ez tulajdonképpen egy boldogság-transz-áramlat. Ilyen lenne transzban? Nagyon jó. De ki viselne el egy szeretkezés közben vihorászó nőt? Aki minden érintésre nevetne a csiklandósságtól, meg minden apró szeretet-megnyilvánulásról humoros dolog jutna eszébe? Nem tudom. A férjem nem. Rám szólna: fejezd már be, légy komoly. De miért? Szeretkezni csak komolyan lehet? Szóval..az áramlat. Hm..nagyon jó érzés. Meddig tart? A legjobb benne, hogy olyan könnyed vagyok. Tényleg, szabad , boldog, és nem tudom miért.
Legfontosabb megtalálni azt az életben, ami örömet ad. Annyi mindent találtam, aminek örülök, amit szívesen csinálok, és aki miatt ilyen boldog vagyok.
De a téma nem ez. Lelki szerelem. Ma valaki felvetette, ő úgy képzeli el, hogy a lelkünkön zárak vannak. és aki kinyitja mindet, akkor következik be a lelki szerelem. Érdekes elképzelés. Zárak. Vagy állatok vannak ott. Kinyitsz egyet, van egy kígyó. Megmar. Nem baj kinyitsz még egyet, van egy oroszlán. Aztán van egy vadmacska, aki cicás. Aztán van egy szirén, aki csalogat, van egy lepke, amely repül veled, és mi van a végén? Ölelkezés és a lélek sóhaja. Hol van a lélek csókja? Vajon milyen lehet a lélek csókja? A harapását már éreztem, de a lélek csókja? Kiszívja minden energiámat:DD
Na, jó, most komolyan. Két ember lelke egymásra talál ebben a hatalmas univerzumban. A talál nem helyénvaló kifejezés, mert a lelkek igenis keresik, vonzzák, bevonzzák egymást. Mert talán egy korábbi életünkből maradtak fent érzések, emlék-képek. Ezért vannak a bevillanások, és a deja-vu-érzések.
A két lélek rákapcsolódik egy közös rezgésre, és együtt szárnyalnak, szeretkeznek. De meddig vannak, lesznek együtt? Ez olyan szép. Akarom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése