2012. október 30., kedd

Betegség




Nem szeretek beteg lenni! Nem is szoktam, csak nagyon ritkán. De akkor sem fekszem ki, max.délután is alszok egy-két órát.
Viszont most összeszedtem valamit, ami legyűrt. Csak vonszoltam magam, fáztam állandóan, láz, hidegrázás, izomgyengeség.
Fiam aggódva figyelt.
-Anya, Te tényleg nagyon beteg vagy, tiszta fehér az arcod-jegyezte meg, amint kivonszoltam magam a konyhába, hogy ebédet készítsek nekik. Persze, 3-an három félét kértünk.
Férjem bejött, megölelt.
-Mit vegyek neked, mondd?
Halványan elmosolyodtam.
-Köszönöm, de nem kérek semmit. Megvan mindenem.
Délután újra ledöntött a hidegrázás. Mérges voltam. Milyen vírus ez, hogy így ki fog rajtam? Nem hagyom magam.! De nagyon fájt. Mindenem
Majd elmúlik, ahogy annyi minden.
Belegondoltam, még mindig jobb, mint ha a férjem vagy a gyermekem lenne beteg. A fiam még hagyján, engedelmes beteg. De a férjem! Ő szörnyű. Tehát minden rosszban van valami jó! Örülök, hogy én és nem ők kapták el ezt a nyavalyát:-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése