2012. október 26., péntek

A lélek neme




Megint jó kis témánál vagyok. Reggel ötlött ez az agyamba, amíg a gyermek reggelijét készítettem.
Vajon van a léleknek neme?
Létezik férfi és női lélek? És a lelkeknél fordítva lenne , a férfi lélek, férfiben lakozó lélekbe szeret bele?
Szerintem, ez hülyeség. Valaki régen ezt mondta nekem: Férfi lelked van. Akkor meg is lepődtem, átfutott az agyamon, talán azért gondolta, keményebb vagyok és határozottabb, mint általában a női társaim, és amiért fiúk között nőttem fel. Lehet, hogy a fiús környezet a lelkemet is formálta?
Nem tudom. Az tény, hogy nagyon kemény kritikus vagyok. Harcos és céltudatos. Határozott egyéniség, aki csak ritkán követ el hibákat.
Nem lennék nőies? Nem hiszem. Imádom a szoknyákat, az ékszereket, a táskákat, a sminket...ezek mind-mind nőies dolgok. Lehet elsőre rideg vagyok. De ha valaki leszedi azt a bizonyos hét réteget, akkor eljut a kulcshoz, amely a szívemhez vezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése