2012. október 24., szerda

Kérdések



Levelezünk, kommunikálunk. Gondolatokat adunk és kapunk itt. Hogy értékeseket avagy bosszantóakat? Mikor milyet.
Ma azt írta nekem valaki. A nőknek az a férfi kell, akit mindenki akar.
Ez rám nem igaz!
Soha nem akartam és nem is voltam sokadik senki életében. Férjemnek első és egyetlen, virtuál barátaimnak meg kinek hanyadik. De az olyan férfit előbb-utóbb kidobtam, aki bevakllotta 20 év alatt 20 nő. Akkor még meglepődve megkérdeztem: Miért? Hiszen az ember nem szerethet bele évenként másba. Ott valami más van a háttérben. Vagy kapuzárási pánik, vagy szexmánia.
Birtokló vagyok. Igen. És ilyen is maradok. Ebben nem fogok változni senki kedvéért! Ha valaki kell nekem, mert szeretem, akkor elvárom neki én legyek az egyetlen.
Régebben azt írta nekem valaki. Ne is tűrd Mary, még második sem legyél, hiszen Te egyedi vagy és nem ezt érdemled!
Mindig utáltam, ha olyan sablon betallózott levelet kaptam, amire fent oda volt írva, hogy még kiknek lett elküldve. Rajtam kívül még vagy 15 nőnek. Annak mi értelme van? Sablon! Ha eszébe jutok valakinek, írjon annyit, szia, szép estét, pussz..vagy mit tudom én. De ne tömeg levelet, tömegtallózást. Az megalázó!
Ez megint elvárás. Vagy inkább elv? Vannak elveim, bár változom, de azok szerint élek.
Ha több nőnek írják azt, hogy én is..a szeretlekre válaszként- ezt ma olvastam valaki blogjában, akkor ismét felmerül a miért? Az átkozott is szócska. Téged is... Mint a buszra. Felveszlek még Téged is. Nem vagyok csomag és kabát sem!
Nem tudom, az az ember aki így viselkedik, élvezi ezt, szívat, vagy ennyire öntelt:? Egyik ember sem áll a másik felett!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése