2012. október 16., kedd

Mit akarsz, és én mit akarok?




A legtöbb ember erre a kérdésre így válaszolna: boldogságot. Boldog akarok lenni!
Mint már korábban írtam, a boldogság mindenkinek mást jelenthet. Van akinek egy hőn áhított gyermek, van akinek a pénz, van akinek az egészsége, van akinek egy szerető társ, és van akinek egy szerető jelenti a boldogságot.
Persze, vannak emberek, akik már attól boldogok, ha adhatnak, vagy kapnak valamit. Van akinek már egy aprócska mosoly, és van akinek egy jó könyv elolvasása, esetleg egy film megnézése örömet, boldogságot okoz.
Én is az utóbbi csoportba tartozom. Boldog vagyok, ha kapok egy csokor virágot, vagy valaki kedvesen rám mosolyog.
A fentieket felsorolva, a szeretőt kivéve mindet birtokolom. A pénz az más kérdés, kinek mennyi okoz boldogságot.
Nos, nekem elég annyi, hogy közepes szinten megéljünk belőle. Összességében boldog vagyok. Persze nekem is előfordulnak kisebb hangulati hullámok az életemben, de szerencsére ezek elmúlnak, túl teszem magam rajtuk.
Akkor a kérdés újra. Én mit akarok?
Most? Meg akarok gyógyulni! Utálok beteg lenni, mert alig van erőm, és nehezen, szenvedve végzem el a feladataimat. Én több mindent akarok csinálni egy nap alatt, nemhogy holmi nátha, fejfájás korlátozzon!
Aztán, meleget akarok. Ez szerencsére itt van, visszajött a meleg, még egy hétig, így a virágokkal együtt próbálom élvezni a napsugarakat.
Aztán: gyorsan teljen el a tél! Mert utálom, gyűlölöm a telet.
Befejezni a regényemet, mert már 4 hónapja írom, és nehezen haladok vele.
Szeretni. Szeretni akarok mindenkit, aki szeret engem. Magamhoz ölelni mindenkit. Egyes személyeknek megköszönni a kitartást, a türelmet, hogy néha itt elviselték viharos természetemet, ami az életben NINCS!
Mit szeretnék még? Sokat mosolyogni.
Tudom, nem éppen ezekre gondoltál... Szeretném, ha továbbra is jelen lennél az életemben. Nem várok el Tőled semmit, csak hogy néha írj, és hozd ki belőlem a humort, ami jó mélyen van, és nem sok ember tudja kihozni.
Te mit akarsz?
Talán látni engem. Hallani a hangomat, nézni, együtt sétálni velem, és ajakérintőzni:DD. Érezni akarod a jelenlétemet.
Várnod kell...ez most lehetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése