2012. október 30., kedd

Az ágy




Az ágyról mindenkinek más jut eszébe. Nekem elsősorban az alvás. Aztán sorban tovább jutnak eszembe a dolgok róla: a szeretkezés,a  díszpárnák, az ágytakaró, a rugózás, a nagysága..stb.
Én imádom az ágyat. A francia ágyat, és elsősorban a sajátomat. Idegen ágyakon nem éppen jól, és nehezen alszok el.
Annyira szeretem. Beleugrani- bár ennek hátránya, hogy letörik a rugója, bevackolni magam a puha ágyneműbe, felhúzott lábakkal hanyatt, vagy oldalra fordulva, összegömbölyödve aludni benne. Nagyon szeretek aludni. Ha megaludnám a  kilenc órámat, nem lenne semmi baj. De nem lehet, mert annyi munka és tennivaló van!
Nos, én hálát adok, imába foglalom a nevét az ágy feltalálójának. Reggel, mikor ki kell kelni belőle, nagyon nehezen teszem meg. Húz vissza a melege, az ölelése, a csábítása: mint ha azt mondaná: Ne menj még, maradj, feküdj rajtam:DD
Persze, szeretkezni is it a legjobb, a legnyugodtabb, és a legkényelmesebb. Nem mondom néha jók az extrém helyek,konyhaasztal, biliárdasztal..stb, de azért az ágynak párja nincs:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése