2013. január 24., csütörtök

Pepe-nek....







Ne sírj, ne szomorkodj..kérlek!
Nem akartam fájdalmat okozni Neked...Láttam a profilképedet és szabályosan átéreztem a fájdalmadat. A Te fájdalmad az enyém is, mert a részem vagy. Ha lehunyod a szemed, elcsendesül körülötted minden, hagyd áramlani szabadon a gondolataidat és csak rám fókuszálj... Hallani fogsz magadban...hallani ahogyan mondogatom: fel a fejjel Tesó. Tudod nagyon jól, hogy bárhol is vagyok, nem felejtettelek el, és Te örökre a tesóm maradsz...Olyan ez, mintha fentről néznélek. Fizikális értelemben nem tudok kommunikálni Veled, de érezlek. Meg kell értened..onnan mennem kellett..Utam itt véget ért. Más célok, más emberek, új feladatok , kihívások várnak rám.De attól, hogy én elmentem, vittelek magammal, egy picike darabot Belőled...Tudod, hogy örökre a tesóm maradsz...mert szeretlek...Többet oda nem megyek vissza!!!
Ne tépelődj annyit, ne aggódj, csak hagyd, hogy legyen...Ölellek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése