2013. január 20., vasárnap

Vissza- vonzás




Ezt a kifejezést így leírva és összekötve még nem hallottam. Tegnap este miután elfoglaltam imádott ágyamat , ütött szöget fejembe a kifejezés. Próbáltam elhessegetni, meg a fiam sem hagyta, hogy vele foglalkozzak, mert végig nevettetett, miután a regényem részleteiből tartottam felolvasást. Már folyt a könnyünk úgy nevettünk. Így beleegyezően gondoltam, ma is lőttek az írásnak. Miután kezdett elcsendesedni minden, újra rám tört. Vissza-vonzás. A vonzás törvényéről, a bevonzásról bizonyára már hallott mindenki. Arról is, hogy egyes emberek képesek bevonzani dolgokat, személyeket, egyes eseményeket. Hogy itt magáról a vonzásról volt-e szó, hogy a tudat nélküli ösztönös vonzás működött-e...nem tudom. De bevonzottam valakit, vagy ő vonzott be engem, ez most már lényegtelen. Csak mint minden itt a földön, ez is véget ért....elengedtem...ahogy szoktam..csak halvány emlék maradt bennem...De Ő nem engedett el..továbbra is a része voltam, benne léteztem, kitartóan..bár én ezt már csak halványan, távolról éreztem.
Nos, hogy létezik vissza-vonzás, az bizonyítja, hogy újra itt van , újra létezik bennem. Érzem...bevésődött, örökre:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése