2013. január 31., csütörtök

Ami fáj....






Ahhoz, hogy a jót érezzük, meg kell tapasztalnunk a rosszat is. A fájdalmat. Hiszen a jónak csak a rossz-hoz viszonyítva van értelme. Bár ha jobban belegondolunk, nem létezik rossz vagy jó, minden a gondolatunk terméke, mi magunk teremtjük. Ha nem gondolunk rá, akkor nincs egyik sem.
Az ünnepek alatt igen sok negatívum ért sorban..letaglózott rendesen, mert amúgy is túl érzékeny ember vagyok. Próbáltam oszlatni magamban a feszültséget, de nem volt könnyű. Elmúlt..mint minden.Túl léptem a gondokon, és most jól vagyok. Boldog, elszánt , határozott. Felgyorsultak az események..egyik ismerősöm mondta, ha aláveted magad egy időutaztatásnak, készülj fel, fel fog gyorsulni a karmád..Még nem vetettem alá, de az események felgyorsultak, velem, körülöttem. Csak kapkodom a fejem, hogy nehogy elfelejtsek valamit.De nem baj, így szeretem. Pörgök..a fájdalom...olykor megérint. Ahogy én távoztam egy bizonyos közösségi oldalról, valaki két nappal utánam törölte magát. Ez fáj...nem kellett volna, én nem akartam, hogy ő is lépjen. Mindegy...megadtam neki, hol talál. Ha az a karmánk, akkor megtalál...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése