2013. január 6., vasárnap

Emberek jönnek, mennek..



Azért nem írtam, hogy férfiak, mert a nők is ugyanúgy jönnek- mennek itt. Törlik magukat, majd visszajönnek új profillal, majd megint törlik, megint újra regiznek. Ennek a helynek, mint írtam régebben vonzása, varázsa van.
Hogy a férfiak is visszajönnek-e? Nem állítom 100%-osan. Egy - két férfi elment, aki valamilyen szinten fontos volt nekem, és nem láttam, hogy visszajött volna.
Már megedződhettem volna én is..Lassan két éve vagyok itt megújuló köntösökben. És még mindig van olyan személy, aki azt váltja ki belőlem, amiről nem is tudtam, hogy létezik. A valós életemben nem. Csak ritkán vagyok dühös, nagyon ideges, de akkor sem dobálok tárgyakat...Nos, itt volt egy személy aki ezt hozta ki belőlem..csak úgy dobáltam a Trollface-fejeket. Előtte el sem tudtam képzelni, hogy erre költsem a krediteket.
Régi jó barátom, az este írta nekem..megszokhattad volna már, férfiak mennek- jönnek..ez a HD körforgása. Igen..gondolkodtam el..de, akkor miért vagyunk itt? Én miért vagyok itt? Mi az a belső kényszer, amely azt súgja: Lépj be, írj!!
Hát...rájöttem...pontosan három ember van itt, aki érezte mi játszódik le bennem. Kettő meglepetés volt, mert alig ismerem őket. Próbálták enyhíteni, lenyugtatni háborgó lelkemet, ajándékokkal, nyugtató szavakkal. Bevallom meglepődtem, de jólesett. Sorban küldték az öleléseket, a macikat, a puszikat.
Köszönöm nekik, megnyugodtam..elengedtem amit, s akit elkellett: -))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése