2013. január 30., szerda

A hatosról









Korábban már írtam a hatos szám mágikus tartalmáról. Az én szerencseszámom(ha van ilyen egyáltalán) akkor nem a hatos, ha nem a 13-as. Mások félnek tőle, én szeretem. 13-án ismertem meg a férjemet, 13-as szám alatt lakunk..stb.
Visszatérve a hatosra. Hat férfi van jelen a virtuál életemben, akik két év alatt valamilyen szinten nyomot hagytak bennem, bevésődtek.
Az vagyok, ki mit hoz ki belőlem, ki minek lát- számára. Akkor és abban a pillanatban. Ha valaki a humort hozza elő, akkor neki egy vicces, humoros nő leszek. Más a gondolkodót, a filozófikus elmélyült nőt- számára az leszek. Más a hűséget, az engedelmességet, a bájt, a kedvességet, a kitartást- ő a  férjem, neki az örök társa vagyok, és van aki bizony a nőt, de van aki a lírai, érzékeny, romantikus lényemet. De ez mind én vagyok. Nos, a hat ismerőseimből egyet kellene gyúrni, hogy megkapjuk a tökéletes férfit. Kedvelem őket, mindegyiket másképpen, mert valamilyen szinten, valamilyen célból hozzám tartoznak...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése