2013. január 5., szombat

A szeretet




A mennyek országa a szellem -ego- énben van.Az emberek pedig házért,kocsiért,bicikliért,rádióért,stb. imádkoznak.Mindezek micsodák? Illúziók.Hogy értem,hogy illúziók? Azok a dolgok,amelyek az enyémek,minden jótól megfosztanak,mert így csak arra figyelek,ami az enyém.
De például a valóságban a világ összes kertjének minden virága az enyém! Látom őket,s azután a bennem lévő mennyek országában újra megtudom jeleníteni őket.Látom,szeretem,élvezem őket.Mint anyagi dolgok,egy idő után elenyésznek,mert a durva anyagi világ törvénye a gyors változás.Azonban,örökre megmaradnak a kincseim. Meglátok egy virágot,megszeretem.Behunyhatom a szemem,és ugyan nem materializálhatom,de szubsztancializálhatom magamban,és minden pillanatban,amikor csak akarom,előhívhatom a memóriámban.
Ki veheti ezt el tőlem? 
Tehát az embernek nem hiányozhat semmi,a hiány nem létezik -akkor pedig nincs ragaszkodás se, csak lelki szabadság!
Én semmit sem kérek!Nekem mindenem megvan,itt van bennem.Tudom.Már megtaláltam.Minek kérnék valamit,amit már megtaláltam? Mondjuk inkább azt:"Köszönöm,hogy van nekem!"
( idézet Daskalostól)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése