2013. január 8., kedd

A gyűjtögetésről




Lassan olyan lesz a  profilom, mint egy bazár..teccő nő, rózsák, csók, sok- sok ajándék, minden van rajta. Nem szedem le. Mert akiktől kaptam, szeretettel adták. Valamiért abban a pillanatban azt érezték..és én amúgy is gyűjtögető , halmozós típus vagyok. Kislánykoromban  szinte mindent gyűjtöttem: szalvétákat, kártyanaptárt, csokis papírt, képeslapokat, majd utána szappanokat, és italokat. Nem szerettem soha az alkoholt, de trendi volt, hogy a szekrény tetején sorakoztak az italok.
Ma megkérdezte tőlem valaki: mit gyűjtesz? Hm..mosolyodtam el, a gyűrűket. Aztán táskákat, teákat(filtereseket), parfümöket, könyveket., sok mindent. Pedig a felét sem használom. Hogy mit jelent a gyűjtögetés? Nem tudom..de szeretem ezeket a tárgyakat, hozzám nőttek.

3 megjegyzés:

  1. Mindenki gyűjt valamit.Nem mindig kézzel fogható dolgokat.Érzéseket,gondolatokat,emlékeket.....kimaradt felsorolásodból a 100 és 200 forintos érmegyűjteményed :D

    VálaszTörlés
  2. Igen..igazad van, de Te ezt honnan tudod?

    VálaszTörlés