2013. január 9., szerda

A Sátán



Sokféle jelzővel illettek már itt, de bevallom, lepergett rólam. Voltam már férfi, rózsaszín kígyó, boszorkány, angyal, tündér..stb. De a mai jelző, név egy kicsit elgondolkodtatott. "Te magad vagy a sátán"- írta nekem valaki ma.
Belenézek a tükörbe én  nem egy sátánt látok,hanem egy nőt, akinek meglepően mély és őszinte a tekintete.
Azt vallom, az vagyok mindenki számára aminek hisz. Úgy viselkedek, amit kihoznak belőlem. Van aki a Nőt(ezt eddig két embernek sikerült), van aki a gondolkodó filozófust, van aki a kommunikatív embert, van aki a bájos, mosolygós, segítőkész embert, és van aki a humoros nőt(na ezt is ritkán hozzák ki belőlem:D)
Szóval..miért kaptam a Sátán nevet? Betévedt hozzám egy nő kb. 2-3 hete. Férfinek adta ki magát..már ez abszurd volt..és állandóan velem , az írásaimmal volt elfoglalva. Kinek mit írok, ki mit kommentel az írásaimhoz..stb.
A lényeg az, hogy sikerült neki szépen bekavarni. Hogy miért hagytam? Nem tudom..nem kellett volna foglalkoznom vele. Csak hagyni, hogy legyen szépen egymagában. Még mindig ezt is tanulnom kell! Nem kellett volna reagálnom egyetlen beszólására sem..Persze, utólag könnyen okos az ember.
A munkájáért megfizettem. Csodaszép Trollface-fejeket kapott tőlem, ez volt a legkevesebb, amit adhattam neki. Nem szidtam, nem mocskoltam, csak elküldtem neki az ajándékait. Korábban ilyenre nem pazaroltam volna  a kreditjeimet. Úgy látszik változom. Ismeretlen helyzet ismeretlen dolgokat hoz ki belőlem.
Nos..az ajándékomra volt a reagálása a sátán vagy! Rendben. Legyek Sátán számára! Nem érdekel..az számít én mit gondolok magamról és itt legbelül mit érzek..
Legbelül..szeretetet, nyugalmat, elmélyülést, boldogságot érzek:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése