2013. január 16., szerda

A viskó




Annyian ajánlották már, még Karácsony előtt. Neki akartam kezdeni hamarabb, de valahogy kimaradt. Olvastam a saját két bekötött új regényemet. Szeretem visszaolvasni, mert ilyenkor átélem újra az egész történetet. Aztán az év vége nem éppen szép volt, problémák sorozata, de ugye a szeretet mindent legyőz:-)
The Power of Love. Ugye tudjuk az angoloknál a love szó nem csak a szerelmet jelenti, hanem a szeretetet is.  I love my Children:-)
Szóval..a dolgok rendeződtek, csak hagyni kell, hogy legyen..mondja Osho apánk. Nos..én hagytam.
Tegnap egyik kedvenc ismerősöm letöltötte nekem a Viskót, és számomra elérhetővé tette. Majdnem éjfélig olvastam.
Az ajánlása az csábító volt. Akik olvasták gyökerestől megváltozott az élethez való viszonyuk.Hm..gondolkodtam el, sok könyvet olvastam, amelyek talán formáltak, kíváncsi lettem.
Az első 20 oldal unalmas volt, nehezen rágtam át magam rajta. Utána, mikor a kislányt megölték(elrabolták), kezdett gyilkosossá válni, azt meg nem szeretem. De a folytatás lenyűgözött. Bevallom nagyon kellett figyelnem, hogy értsem, megértsem. Ahogyan az író próbálja megformálni a szentháromság fogalmát, Isten, Jézus és a szellem létezését- az fantasztikus.
A történet a főszereplőn keresztül vezeti le a biblia tanításait, kicsit érthetőbb  stílusban. Lenyűgözött, magával ragadott. Még van néhány oldalam hátra, ma kiolvasom. Ajánlom mindazoknak, akiket érdekel a lét, a létezés, az élet értelme, szeretet, megbocsájtás...stb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése