2013. január 15., kedd

Szeretet- kiegészítés



Egy kis kiegészítés. Amikor felraktam, én nem éreztem volna, hogy szomorú ez a szöveg. Mások igen:-(
Talán azért nem éreztem, mert boldog vagyok, és ilyenkor nem figyelek a szomorú, bosszantó dolgokra. Pedig vannak most is, telefonalapdíj emelkedés..bejelentés nélkül, a kutya-chip, a tél, ónos eső, csúszós utak..de kit érdekelnek? Közeleg a január vége és majd csak elpucol már a tél!..Bebizonyosodott, ha rossz a hangulatom, nem szabad, hogy itt érvényesítsem, mert bizony mások is szomorúak lesznek. Most írhatnám, mit érdekel engem, hogy más is szomorú? Ez nem így van! Aki közel áll hozzám, annak érzem én is a hangulati válságait.
Ha megnézzük jobban, tényleg szomorú dolgokat tartalmaz Müller Péter szeretetről szóló írása. Szeretet, szerelem elmúlása, halál, kiszakadás akivel itt egyek voltunk- szerintem nem, mert nem itt vagyok, leszek egy valakivel. A halál meg elmúlás, de magában hordozza az újraszületés gondolatát, és tudjuk a  lélek örök. Így nem félek Tőle!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése