2013. január 8., kedd

2013.



Már egy hete megkezdtük az új évet. Egyetlen fogadalmat tettem, bár nem szoktam. Ha Isten is úgy akarja, akkor be is tartom, véghez viszem, mint annyi mindent az életem során, amit akartam.
Itt ugye ezen a weboldalon kommunikálunk. Mindenki azért amiért felregisztrált ide. Többen írták, nem kezdődött szerencsésen az új év.: családi, munkahelyi problémák, melyeknek anyagi vonzata is van. Nos...az élet szép. De nehéz. A problémák meg azért vannak, hogy megoldjuk őket. Nekem is nehéz volt. Nem az új év kezdete, hanem az óév vége. Olyan kemény 10 napig tartott a melankólia, feszültség. Nálam max. 1-2 napig szokott tartani, így már én sem értettem miért nem múlik már el? És csak tetőzött. A lényeg, hogy megoldódott. Végig itt tombolt bennem a Mandala üzenete:Csak hagyd, hogy legyen... Ne akard, ne sürgesd, csak, hagyd, hogy legyen...És ha nehezen is, de hagytam.
Megnyugodtam. Azt hiszem helyreállt a rend körülöttem. Elfogadtam, amit el kellett, elengedtem, aki ,(akik) menni akartak, hiszen utunk, közös utunk ezek szerint itt véget ért. A szívemben nincs harag csak béke és szeretet. A fájdalom enyhült. A telet valahogy elviselem, bár utálom. Már lassan január vége- gondolom magamban, aztán majdcsak jön a tavasz. Röpke hírnöke a nyárnak, egy aprócska remény, hogy újra eljön, meleg lesz, fény és szeretet. Ez mind maga az Élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése