2013. január 26., szombat

A Voice-ról...

Ez az egy zenei műsor, pontosabban zenei tehetségkutató műsor volt, amelyet szívesen, örömmel néztem. Szinte minden adását láttam..Voltak kedvenceim..az orosz nő, Pál Dénes, és a vak lány Eszter előadása is tetszett. A zsűri. Teljesen más volt, mint amilyet az X-faktorokban megszokhattunk. Laza volt, közvetlen, jól felkészült és szeretettel teli(Mező Misi)..Én Pál Dénesnek szurkoltam, és nem a szemei miatt. Az tény, hogy érdekes és szép szeme van, de a zöld szemek soha nem kápráztattak el. Engem a hangja, és az egész versenyhez történő hozzáállása fogott meg.Az a szelídség, az a szeretet, ahogy a duettek során is viselkedett..és amit Szinetár Dórával alakított, az csodálatos volt...Boldog vagyok, hogy ő nyerte meg ezt a versenyt:-)))



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése