2013. január 17., csütörtök

A csöves




Egyik délután zene mellett itt írogattam. Vagy blogoltam, vagy a magazinomat szerkesztettem, már nem emlékszem pontosan. Kaptam egy levelet, amelyben a férfi megkérdezte, mivel foglalkozok. Röviden és őszintén leírtam neki, bár fogalmam sem volt ki az illető. Utána visszakérdeztem.
-És Te?
-Most éppen enni készülök, éhes vagyok- közölte.
-Rendben. Értelek. Mit eszel?
-Parilevest- felelte.
Gondoltam paradicsomleves, bár én csak paralevesnek hívom. Ekkor már megmozdult bennem valami, ha csak parilevest eszik, és már- már el kezdtem sajnálni. Rámentem a profiljára és küldtem neki egy süteményt, legalább gondolatban lakjon jól- szegény. Megköszönte, majd közölte:
-Csöves vagyok!
-Csöves??- lepődtem meg. Akkor jó helyre ment a sütemény- gondoltam magamban. Aztán bevillant, egy csöves, hogy tud netezni?
-Tényleg?- írtam vissza neki, sajnálom, de nem tudok segíteni.
-Csőszerelő- jött a válasz. És van még mellé virsli, ishler is.
Elmosolyodtam. Még jó hogy nem írtam be a falára, hogy a legjobb helyre küldtem a süteményt.
Férjemnek felolvastam a levelezésünket, aki hangosan felnevetett.
-Óhhh Teee! Hogy Te még mindig milyen naiv vagy!! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése