2013. január 25., péntek

Álmomban....










Csak ritkán álmodok. Vagy pedig nem emlékszem rájuk..Mostanában minden hajnalban szoktam álmodni, és csak aludnék- aludnék. Húz az ágy. Talán téli álmot alszok?
Nos..az utóbbi időben az álmaim inkább a halott rokonaimmal történő találkozásokat testesítik meg. Szinte már mindennap velük álmodok. Mintha mondani vagy mutatni akarnának nekem valamit. Esetleg fel akarnak készíteni valamire? És csak a nők...ők jelennek meg.
Ma érdekes álmom volt...táborban voltunk...többen voltunk egy szobában, de egy ágyon csak egy ember aludt.Aludtam, felriadtam. Kiabáltam álmomban. Valaki hangos szuszogással áthaladt a szobán..de valaki nyugtatott, megnyugtatott. Mellettem feküdt, külön paplannal. A férfi arcát sötét borosta ékesítette. Nem láttam tisztán az arcát. A paplan alatt megfogta  a kezem. Picit, gyengéden megszorította...Maga az érintés leírhatatlan volt. Lebegtem, könnyed voltam. . De! Mellettem, jobb oldalt, elhunyt édesanyám felemelte a takarót, és megnézte mit csinálok alatta:-((...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése