2012. november 30., péntek

A legszebb mondatok



Összességében szeretek itt lenni. Ha félre teszem az apró bosszúságokat, incidenseket, akkor ezen a közösségi oldalon sok jót kaptam: szép szavakat, egy-két kitartó barátot, törődést, humort..és intuícióimat is fejleszthettem.
Adtam és adtak nekem is...Szeretek itt, még ha kevesebb időm jut is mostanában itt tartózkodni. Emberek tűnnek el, és visszajönnek vagy nem, de akkor lesznek újak. Új érzések, új kapcsolatok...Hogy meddig tartanak? Nem számít.
Aminek a legjobban örülök, hogy megismerhettem itt egyetlen embert, aki talán lelkem másik fele. Nem kellenek szavak, érezzük, hogy a másik ott lakik bennünk...és Tőle kaptam a legszebb mondatokat, amelyek mindent kifejeznek:



"Hiányzott már az az ember, aki vagy, de szépen lassan megtalálod önmagad úgy érzem. Segítek benne, de tudom, hogy egyedül keresed meg az utadat, de én mindig ott vagyok az út mentén, ugye tudod?"........

Igen, tudom...A lényeg, hogy bárhol vagy is mindig visszatérsz, hozzám..Ez a karmánk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése