2012. november 21., szerda

Játék a szavakkal




Szeretek játszani. Mostanában már nem nagyon van időm rá, meg este fáradt is vagyok, de azért van játékos, humoros énem is, csak el van rejtve.
Kevés ember tudja kihozni belőlem itt azt az oldalamat.
Érdekes, hogy a férfiak egy része a lelkizős énemet hozza ki, a másik rész meg semmit. A nőt, meg ezzel az arculatommal senkinek nem sikerült előcsalogatnia.(Bocsánat, hazudok, egyetlen embernek akivel közösen írtunk, de ő már nincs)
Fárasztó napom volt. A derekam is fáj már néhány napja, de próbálok nem gondolni rá, és így nem érzem annyira a fájdalmat. Este itt lazultam. Írogattam, levelezgettem, újra szerkesztem a magazinomat, mert végre kedvenc főszerkesztőm kijavította, amit kértem. Aztán játszottunk. Valaki írt nekem kulcsszavakat, hogy azokkal alkossak történetet.
A szavak: csók,ölelés,kívánom,letépem, izgatom,megfogom, nyelv, fenék.
Hm...lepődtem meg, pont ilyen szavak?
Mivel szeretem a kihívásokat, megígértem megírom, csak időt kértem.
Akkor lássuk.
Szereplők: Alina(a nő), és Stewe (a férfi).

Stewe fáradt volt. Hosszú nap állt mögötte. Korán kelt, a munkahelyén is mindennel zaklatták, ide-odaráncigálták, így alaposan le lett terhelve. Lazán a távirányító után nyúlt.
-Nézzük, hát ha van valami jó kis műsor! Bekapcsolta a Tv-t, majd kényelembe helyezte magát.
Csengettek.
-Óhh, ki lehet az ilyenkor?- bosszankodott. Nem várok senkit! Feltápászkodott a kanapéról és kinyitotta az ajtót.
A vendég gyönyörő fekete, csillogó szemekkel nézett rá. Édeskés parfümjének illata megcsapta a férfi orrát. Ingerei kezdtek reagálni, enyhe bizsergés(Csak egy villanásnyi) futott végig a testén. Egy régi ismerős volt, Alina. Ajtaját kitárta és beljebb invitálta a nőt.
-Szia Drága! De rég nem láttalak! Gyere be!
Alina  a férfihez hajolt, aki megölelte.
-Stewe, nem zavarlak? Szeretnék kérni Tőled valamit!
-Nem, dehogy. Csak Tv-t néztem. Lesegítette a hölgy kabátját, majd helyjel kínálta.
-Óhajtasz esetleg inni valamit?
Alina ránézett sötét, csillogó szemeivel.
-Csak ha nagyon akarod.
Stewe a hűtőhöz ment, kibontott egy üveg sört, majd két pohárba szervírozva egyiket Alinának nyújtotta.
Ahogy a nő a pohárért hajolt, Stewe belelátott a dekoltázsába. Fekete melltartójából majdnem kibuggyant a nő melle. A férfi nagyot nyelt. Kívánom. Nem jól van ez így! Meglátok egy női mellett és már nem bírok magammal.
Istenem, férfi vagyok!- gondolta.
-Köszönöm- rebegte halkan Alina.
Ahogy a poharat ajkához érintette Stewe szeretett volna az ital helyében lenni. Hogy érinthesse, érezhesse a nő ajkait, és a nyelvét. Ááá..nem kínzom magam, megcsókolom- döntötte el.
Odalépett a lányhoz, kivette kezéből a poharat, és nem törődve a lány kérdő tekintetével ajkával lecsapott a lány ajkára. Mint a sas áldozatára. Persze, ő nem volt vad. Alig érintve vette birtokba  a lány ajkát. Olyan puha, és lágy volt. Csak úgy csúszott az övén. Majd a nyelvét tuszkolta át a lány szájába. Elkezdődött a nyelvek gyengéd játéka, majd vad csatája. Keze a lány mellét kereste. Kezébe vette a melltartóból kibuggyanó kerek halmokat. Majd haladt lejjebb a lány feneke felé. Ujjai elérték a lány fehérneműjének szélét.
Ekkor felnézett.
-Miért is jöttél??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése