2012. november 9., péntek

Az aranyember




Szeretnék humorosan írni, de nem megy. Valahogy elásódott a viháncolós énem. Elszomorodtam, elkomolyodtam...nem tudom. De nem tudok viháncolni:-((
Annak örülök, hogy egyre többen olvassátok az írásaimat, tegnap volt a legtöbb majdnem néma látogatóm, 41 fő. És soha nem voltam még a 16. helyen. Tudom, ezek nagy része kíváncsiskodó, de ez egy ilyen világ, és ha itt akarok maradni el kell viselnem. Szerettem itt, eleinte egy-két szemétkedést leszámítva csak szép, és jó dolgokat kaptam- eddig.
A héten ez megfordult. Jöttek a meglepetések, a pofára esések, a hazugságok- részetekről.
Jó tudom, már tudnom kellene, el kellett volna fogadjam, hogy itt ez megy. De én hinni akartam benne, talán vannak itt olyan emberek, akik őszinteségemért őszinték lesznek. Nem hazudnak , és nem akarnak kimagyarázni tényeket.
Kicsit fáj, hogy így alakult, de az élet, a virtuál élet is megy tovább. Az idő telik(Itt a földön) És jönnek mindig új lelkek. Talán egyszer betoppan az az egy, aki nem fog hazudozni, nem próbál tényszerű dolgokat kimagyarázni. Nem is értem, miért erősködik, hiszen döntött. A kötelet elvágta, egyetlen vékony szál tartja még azt is össze.
Az Aranyember. Merem remélni, hogy a címről sok olvasómnak Jókai csodálatos regénye fog beugrani. Mivel kötelező olvasmány volt, így elolvastam(minden kötelező olvasmányt elolvastam, de nem tetszett mindegyik,), és meghatott, így többször is. Filmen is láttam jó néhányszor, így ismerős a történet.
Mint tudjuk a főhős, Tímár Mihály feleségül veszi a török szultán főemberének lányát, Tímeát, aki egy csodálatosan szép nő.
De Tímea nem szereti a férfit, folyamatosan flörtöl Kacsuka kapitánnyal.
Tímár Mihály ugyan házasember, de a boldogságot nem találja felesége oldalán, majd egy egyszerű szegény lánynál, Noéminél leli meg, akitől gyermekei születnek.
Nos...azért ugrott ez a történet be reggel az agyamba, mert itt a dogon a férfiak is Aranyembereknek érzik magukat. Feleség, élettárs otthon, de valami hiányzik, és itt keresik az ő Noémijukat.
Ez még hagyján, ha csak a Noéminek hitt nővel csak beszélgetnének, véleményt cserélnének, mert azt még nem nevezhetjük bűnnek. A baj csak az, hogy itt a férfiak többségének, 2-10 Noémijük van. Mindennap írnak mindegyiknek, elhalmozzák váltakozva őket ajándékokkal, zenéket linkelnek nekik. A rosszabb eset az, ha a dog Aranyembere Power User tag, és ezt egyszerre csinálja minden nővel. Aztán az meg külön szép dolog, hogy jó a házasságuk, gyerekek, munkahely, karrier..stb, és sorban találkoznak is ezekkel a Noémikkel, a párjuk tudta nélkül, és kivel mi jön létre.
Nem értem a férfiakat. Miért nem elég nekik a párjuk, meg mellette egy lelki társ, akivel leveleznek, kommunikálnak? Miért kell egyszerre több Noémi nekik? Talán ők nem is Arany, hanem Gyémántemberek?:DDD...Ugyanis egyszerre több Noémit is el tudnak tartani, figyelemmel, ajándékokkal...stb.
Pfújjj...mi ez kérem szépen? Virtuál poligámia? Én nem kérek belőle! Szeretném ha a jövőben a több "Noémisok "nagy ívben elkerülnének!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése