2012. november 23., péntek

Melankólia, szomorúság?




Örülnöm kellene! Ma írt a kiadóm megjelent a második regényem, a Mirjam szerelme. Fapofával vettem tudomásul a hírt. Még csak nem is mosolyogtam. Lehet, a többit ki sem adatom. Minek? Itt Magyarországon úgy sem lesz film belőle! Ha az embereknek nincs 5000ft-juk könyvre, akkor valószínű mozijegyre sem lesz. Úgyhogy nem érdekel!
A vállalkozásunk jól megy (egyre több a megrendelésünk). Aláírtam egy újabb évre a munkaszerződést, közben majd néha iskolába is fogok járni. Nem baj, mert szeretek tanulni. A magánéletem rendben van.
Akkor mi ez a levertség? És meddig tart? Remélem nem a frontok vagy valami áramlat hatása.
A barátaim többnyire jól vannak. Jön a  Karácsony, amit imádok, és persze itt van a kitartó virtuál pasi is, aki szépeket ír nekem.
Nem értem, miért vagyok ilyen. Lehet, be sem lépek egy darabig, hogy ne bántsak meg másokat, mert ilyenkor hajlamos vagyok finoman odaszúrni.
Kedves Barátnőim ne aggódjatok, majd jövök..
A néma látogatók meg továbbra is tehetnek egy szívességet!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése