2012. november 22., csütörtök

Miért kisfiú és nem férfi?

Miért kisfiú és nem férfi?




Már annyiszor rákérdezett az itteni egyik barátom, hogy úgy döntöttem mélyen magamba nézek és most már őszintén(komolyan) kifejtem számára a kérdést.
Kisfiú...ezt a szót nem csak  a hímnemű kisgyermekekre szokták használni, hanem, azokra a személyekre is akiket valamiért kisfiúnak látunk és nem férfinek.
Két ismerősöm van itt akikre kisfiúként tekintek. Persze mindkét kisfiú jelleme más és más.
Egyik a  fogadott tesóm(az öcsém) akit itt a HD-n kisfiúnak tekintek. Miért? Mert még gyerek. Olyan gyerek aki keresi, de nem találja még az útját, tapogatózik hol is merre kellene tovább mennie. Ha nem jön össze valami csalódik, síránkozik, elkeseredik. Gyermek. Aki még nem nőtt fel.  Őt soha nem tudtam volna férfinek tekinteni. Játékos. Ez nem baj. Én is az vagyok a komoly énem mellett. De most nem róla szeretnék írni.
És a másik kisfiú. Őt 1,5 éve ismerem. Ha töröljük magunkat, az új profiljainkkal mindig rátalálunk egymásra, anélkül, hogy keresnénk a másikat.
Ő viszont komoly gondolkodású, mély , érző lélekkel ellátva. Korához képest bölcs, és számomra mégis kisfiú. Sokat lelkiztünk. Sokat beszélgettünk. Talán Ő az aki itt legtöbbet tud rólam. ismeri lelkem minden rezdülését . Elég egyetlen szó, és tudja, érzi, hogy milyen hangulatom van. Kötődünk egymáshoz...ez tény. Szeretettel. Olyan elfogadós szeretettel. A részem vagy,  aggódok érted, törődök Veled szinten. Meg akarom óvni. Nem tudatosan , ösztönösen. Olykor figyelmeztetem a "Hálózat Csapdáira". Nem mondanám, hogy örül neki. Már többször írta nem kell, ő felnőtt férfi, tud magára vigyázni. Nem tudom miért védem, óvom. Ne vagyok az anyja, de még a nővére sem. Mégis tehetetlen vagyok ezzel a védő érzéssel szemben. Talán ezért kisfiú számomra. Olyan kisfiú akire nekem kell vigyáznom.. Elképzeltem. Toporog és ezt kérdezi: Miért vagyok kisfiú? A korom miatt? Nem, nem a kora miatt. Azzal nincs semmi baj. Számomra azért kisfiú, mert nem tudja kihozni a Nőt belőlem. Talán nem is akartam soha, hogy kihozza. A lelkemet megnyitottam neki, mert csak ennyit akartam.
Kíváncsi lennék: vajon más nők is így látják Őt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése