2012. november 10., szombat

Virtuális avagy a láthatatlan barátnő



Ahogy a cím is mutatja, már nem vagyunk láthatatlanok. Ugyanis képeket cseréltünk egymásról. Ha nem tettünk volna, akkor is szerettem volna mindkét hölgyet, mert elfogadtam őket a viselkedésük és a gondolatuk által. Jó ide benézni miattuk(is).
A férfiak egy része hazudik. És meglepő számomra, hogy a két hölgy akiket közel engedtem magamhoz- őszinték, ahogyan én is velük szemben.
Nincsenek titkaink, nincsenek tabu témák.
Tükrömmel olykor viháncolunk, bár mostanában keveset van(új munkahely, egyéb elfoglaltságok), meg talán elege lett az itteni hülyeségekből, férfiak hazug ígéreteiből. Megértem. Néha én is besokallok. De, vállrándítás..és az élet megy tovább:-))
Jöhetnek az új lelkek.
Liliom. Ő nem olyan "nyihahás," inkább szelíden mosolygós. Jókat főzünk-sütünk együtt, virtuálisan shoppingulunk, és lakberendezünk. Egy-egy ilyen részlet mennyi mindent elárul az adott személyről. A színek használata, szeretete. A női lélek rejtelmei.
Örülök, hogy vagyunk egymásnak:-)) És a reggeli virtuális kávézások olyan csodálatosak! Igaz, hogy köd van, párás idő. De mi hárman ülünk a teraszon fenyők és egy-két még élő virág gyűrűjében. Mindhárman plédbe burkolózunk. Álmosan pislogunk egymásra. De amint kezünk hozzáér a csészéhez , ajkunkkal érezzük  a forró kávé aromáját, a mosoly elterül az arcunkon. Ez a meghittség. és a szeretet. Köszönöm Liliomnak ezeket a reggeli kávézásokat....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése