2012. november 18., vasárnap

Az érzelmek a lélek színei




Az érzelmek a lélek színei....ez olyan szép, és így megfogalmazva még nem hallottam, nem találkoztam vele.
Ma beírta nekem valaki, és azonnal megragadott, erről kell írnom.
A lélek...érdekel, kutatom, figyelem. érzem. Érzek vele. Keresi a társát. Tőlem, tudatomtól függetlenül. Önállóan.
Néha tele van melegséggel, elönti a szeretet. Forró könnyek öntik el a szememet. Nem baj. A könny a lélek tisztulása. Ha égető, akkor a lélek fájdalma. Ha csendesen lassan lefolyó, akkor a szeretet könnyei.
Színek. Szeretem a színeket. Nem mindegyikért rajongok, de elfogadtam mindet.
Szürke. Nem áll jól nekem. Átlagos, olyan semmilyennek érzem magam benne.
Fehér- szeretem, könnyedség, libbenés, tisztaság.
Piros. Imádtam, tavaly. Most elvagyok vele.
Lila. Ruha . cipőben nem igazán, másokon igen.
Narancs. Ha olyan kedvem van.Olyan virgonc szín, pezsgés.
Kék...nem tudom. Néha, de nem a kedvencem.
Fekete. Hordom néha, alkalmi, elegáns, túl komor nekem.
Barna. Nyugodt, nem szeretem.
Zöld....állítólag jól áll, de...
Rózsaszín. Szeretem, most egy 4hónapja. Minden árnyalatában.
De, térjünk rá az érzelmekre.
A lélek fájdalma: fekete, szürke
A lélek szárnyalása: kék, világoskék
A lélek ölelése: világos rózsaszín
A lélek sóhaja. fehér
A lélek vágya:piros
A lélek lángolása: narancs
A lélek szerelme: sötétebb rózsaszín, pink
A lélek könnyei: fehér
A lélek haragja(ha van ilyen) sötétkék , sötétszürke

Ez mind csak az én elgondolásom, érzelmeim szerint......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése