2012. november 7., szerda

Meglepetések vagy pofára esések estje?




Ez az este a meglepetések és a pofára esések pillanata is volt számomra.
Meglepetés: véletlen elolvastam egy régen ismert személy blogját. Hónapok óta nem mentem be hozzá, nem olvastam az írásait, csak azért, mert ő sem jött hozzám. Küldtem neki egy kedves levelet, amelyre soha többet nem válaszolt. Vártam egy hétig, de nem jött válasz az írásomra. Fájt az eltűnése, nem értettem, miért. Aztán valahogy elfogadtam nagy sokára. Többet nem kerestük egymást. Ma betévedtem hozzá, és megkérdeztem, miért nem válaszolt többet? A válasz egyszerű: nem kapta meg a levelemet. Dühös lettem. Vannak itt emberek többen, akiknek több levelet is írtam, és ők sem válaszoltak a mai napig.
Hova a jó büdös francba tűnnek el az elküldött levelek?
Értékes kapcsolatok mennek tönkre ilyen kis apró hibázások, félreértések miatt.
De! Azért találkoztunk újra, mert célunk van egymással, még feladatok várnak ránk? Mindenesetre örülök neki:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése