2012. november 9., péntek

Meglepetések




Még mindig érnek apró meglepetések ezen a virtuál portálon. Nem kellene! Megszokhattam volna, hogy itt emberek mennek- jönnek(vissza új profillal), itt nem divat az elköszönés.
Besokallnak, nem tetszik valami, hát lépnek.
Egyik nap lelkek ölelkeznek,simogatják egymást, másik nap könnyeznek. Tettek, szavak, amelyek talán jelentéktelenek, mégis fájdalmat okoznak.
Egyik nap zenét írnak nekem, és ajándékokkal halmoznak el, a következő nap meg már más kapja  a rózsákat, öleléseket, és talán a zenéket is, nekem már válaszra sem futja a drága időből. Ez érdekes hozzáállás. Pillanatnyi érzést, érzelmeket kifejező blogok tűnnek el másnapra, mert másnak nem tetszik.
Könyörgöm! Döntsük már el kinek mi a fontos?
Megérint a lelked. Csodálatos ember vagy!
Hm...és még hányan vagyunk ilyen csodálatosak számodra?
Harmadik nap már egy új személy fogja kapni ezeket, és így szép sorban mindenki. De jó, hogy itt ennyi csodálatos ember van! Ezek szerint akkor ez egy csodálatos világ! Érdekes, csak én nem nagyon találom meg ezt a sok csodálatos embert! Én nem akarok sokadik lenni! Őszinteségért és bizalomért dobsz valamit, utána meg el vagy felejtve, jöhet a következő! Én nem szeretem az ilyen viselkedést!
Kincsek...
Szeretem a kincseket, de a kincs szó nálam nem valós jelentést takar. A kincseim...általában tárgyak. Nem drága ékszerek, vagy nem pénz. A kincsem ...egy kedvenc táska, egy újonnan beszerzett gyűrű, egy könyv, egy kép, egy óra vagy csak egy szép díszdoboz. Nekem ezek jelentik a kincseket.
Itt a virtuál világban a gyémánt és az arany felel meg a kincs fogalmának. Érdekes, itt nem nagyon kapok kincseket. Inkább ölelést, gyűrűt(jegy), és néha csókokat.
Néhány napja írta valaki nekem: Leszel a kincsem? Elmosolyodtam.
-Igen- feleltem. Bár nem tudom, Ő hogyan és meddig gondolja  a Kincsem becenevet. Nálam a szavaknak és a kijelentéseknek súlya van. Nagyon ritkán küldök valakinek csókot, vagy gyűrűt. csak akkor, ha nagyon közel áll a lelkemhez.
A kincse lennék? Mert talán napközben is gondol rám, siet ide, hogy érezze a gondolataimat, és a lényemet. És azt is, hogy én is ugyanúgy kedvelem, ahogy ő engem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése