2012. november 20., kedd

A virtuál világ egyetlen kitartó pasija



:-)) Erre a címre felkapjátok a fejeteket és kíváncsian olvassátok. Ki is ő?
Nos..neveket nem közlök, mert nem mindenki szereti, ha írnak róla. Van akit zavarba ejt, van akinek egyáltalán nem tetszik, és van aki hálás érte.
Igen. Létezik egyetlen kitartó férfi, de nem itt a HD-n, mert akkor azt írom a HD csodapasija.
Ő az aki nyolc hónapja szinte mindennap ír, beavat az élete apró részleteibe, a mindennapjaiba. Mesél a bosszúságairól az örömeiről, és olyan jól megértjük egymást. Az érdekes az, hogy nem magyar, amerikai, egyetlen szót nem tud magyarul. Nos..angolból én sem vagyok perfekt, így a webfordító néha segít.
Ő az aki jobban várta a könyvem megjelenését,mint én. Ő az aki szabadidejében lefordítja  a blogjaimat a saját nyelvére, és az érdekes az, hogy meg is érti a mondanivalómat, lelkem rezdüléseit.
Érdekes. Mérföldek választanak el tőle, mégis olykor a levelei által érzem őt.
Örülök, hogy megismerhettem. Talán bevonzottam, mert a sorsunk valahol kapcsolódni fog. Hálás vagyok neki a törődéséért....és köszönöm, hogy létezik nekem:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése