2013. május 13., hétfő

Virágvásár







Tegnap virágvásárban voltunk, Gyulán. Most voltam ilyen helyen(na nem Gyulán, mert ott gyakran előfordulok). Rengeteg ember, rengeteg virág, szebbnél- szebb különleges fajták, és persze műsor is volt és más kirakodóvásár is...az elengedhetetlen vattacukor(már nem szeretem), kürtöskalács, perec..stb.
Már nem akartam virágot venni. Sem cserepem, sem pedig virágföldem nem volt. De nem tudtam ellenállni, 20tövet még beszereztem magamnak(adok anyósomnak is belőle) és most már tényleg be kellene fejeznem a virágőrületemet. De annyira szeretem őket! Szépek, színesek, kövérek. Csodálom őket:-)) Jó volt új, ismeretlen és ismerős emberek között lenni. A kellemes meglepetés az volt, hogy szinte minden ember kezében ott lógott egy vagy több nylontáska virággal telerakva.
Azért legnagyobb arányban a nők vásároltak..jó volt látni, hogy nem nagyon van pénzük az embereknek, de virágra áldoznak a tömblakó nők is:-))   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése