2013. május 26., vasárnap

Horgászat




Mindig is utáltam a horgászatot, a hal- szagot..a mély, hideg vizeket...és a halat sem szeretem, bár gyermekkoromban megettem. Mikor megismertem a férjemet erről a szenvedélyéről elfelejtett említést tenni. Mit tehettem behálózva? Elfogadtam, megszoktam. Arra gondoltam, még mindig jobb, mintha nőhöz menne vagy inna, vagy verekedne..vagyis minden viszonyítás kérdése. Megszoktam ezt a szenvedélyét. Egy- kétszer voltam vele..az első két óra még hagyján, mert olvastam, napoztam, szunnyadtam..de utána már számoltam a perceket. És megfigyeltem, amikor vele vagyok, soha nem fog semmit. Ma ismét esik, hideg is van..és tegnap voltak a fiúk, de nem fogtak semmit. Megegyeztünk, hogy ma munka, ma nincs horgászat. De! Ahogy tegnap hazajöttek este és a férjem beköszönt: Szervusz Szerelmem- azt hiszem ez mindent megér..így ma is kivonultak, nem számít a hideg, az eső..Milyen elszántak:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése