2013. május 24., péntek

A játékokról




Nem szeretek, szerettem soha játszani. A gyermekeimmel is csak az ő kedvükért voltam hajlandó játszani, és nem a játék kedvéért. De! Egyszer régen fiam kérésére beléptem, sőt, felregiztem egy online játékra, amit akkor nagyon megszerettem. Szinte minden szabadidőmet a játék töltötte ki. De elsősorban nem a nyerésért játszottam, hanem a kommunikációért. Meglepően értelmes emberekkel akadtam össze. Ez a játék megszűnt, így kerestem mást, mert télen több szabadidőm volt(most már nem, mert írok több mindent), találtam egy nekem megfelelő stratégiai játékot. Más volt, mint az általam imádott játék, kommunikáció nélküli, kalózkodós. Rengeteg külföldi barátot köszönhetek a játéknak..persze, egy részük nekik is eltűnt, de aki itt maradt több, mint egy éve, kárpótol mindegyikért:DD
Szóval...bejelentették jún. 30. után nem lesz elérhető a játék. Fájt..de ez van..egyszer minden véget ér itt a földön, még a játékok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése