2013. május 18., szombat

Érdekesség







Tegnap érdekes dolog történt velem...pont el kezdtem szokásos esti locsolásomat, mikor besimult az eső..egy rövid ideig. De jó- gondoltam magamban, akkor nem kell annyit locsolnom. Férjem elment horgászni, a barátja meg éppen kereste- nálunk. Hirtelen, váratlanul megszólalt:
-Csináljuk úgy, hogy én rámutatok két cserép virágra, kiválasztom, és azt nekem adod. Persze, kifizetem.
Hm..lepődtem meg..Ez nem a virágbolt..vagy nem a Tessék választani szolgálat.
-Nem adok el virágot, már van amit két hónapja nevelgetek, és mindegyik hozzám nőtt. Van amit Gyulán vettem a virágvásáron, azt már nem tudom beszerezni..sajnálom, de nem adok el virágot.
-Hát, Te milyen irigy vagy!- szólalt meg a férjem barátja.
Nem vagyok az! De a  virágok az enyémek, én tettem őket azzá, amit most mutatnak..nem eladóak:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése