2013. május 22., szerda

Hogy lehet talpon lenni 3, 5 óra alvással?




Előtte soha nem gondolkodtam el ezen. Ha volt is ilyen, nem merengtem rajta. Nos..tegnap megtapasztaltam. Hogy lehet talpon lenni? Nehezen...szinte sehogy..kényszeredetten, érdektelenül...Előtte való éjjel nagyon rosszul és alig aludtam. Lefeküdtem időben, 22h-körül, mert tudtam, hogy korán kell kelnem. De 01h-kor felébredtem, és 04h-ig nem volt alvás...05h-kor keltem..és minden bajom volt. Nem szokott ilyen lenni velem. Ha fel is ébredek éjjel, könnyen visszaalszok...nem tudom miért alakult így? Talán az esőre, talán amúgy is ok nélkül belülről zaklatott voltam..stb. A lényeg az, hogy felkeltem, szakadt az eső- jó tudom, kell a földnek,a  veteményeknek, de nekem akkor nem kellett volna. Mindegy...fiammal felszedelőzködtünk, és irány Apeh, okmányirodák..stb. Várakozás...nem szeretek, de talán tudok várni..11h- re végeztünk mindennel, így imádott gyermekemet meghívtam egy hamburger-menü-re.Délre otthon is voltunk.Még volt egy kis dolgom a vállalkozásunkban, de már éreztem, hogy nem bírom, összeesek. Drága kisfiam kiengedte a tyúkokat, véletlen, és beszöktek a veteményesembe is. Az eddig engedelmes tyúkok, nemhogy lekuporodjanak, futottak, de olyan gyorsan, hogy nem bírtuk elkapni őket. Már erőm sem volt haragudni, vagy bosszankodni. Fél óra hajsza után, egy részét visszapakoltuk a helyükre, a többivel megszenvedtünk. Ittam egy kávét, mert már tényleg nem bírtam. Irány Szeged! Na, itt 14.30 h -ig megint elvoltam, utána 10 percre nem tudtam magamról..és este, 19 h-kor már erőm sem volt írni, de még a lányommal telefonálni sem..Hát..így lehet bírni 3, 5 óra alvással....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése