2013. május 4., szombat

A virágözön folytatódik








Vagy inkább eperözön? Ma is csodás virágokat kaptam a  férjemtől..Cseppecskét- ilyenem még soha nem volt, angol muskátlit és a lényeg 3kg magyar földieper.Mit mondjak? A tegnapi görög eper ehető volt, de a magyar ízének nincs párja. Mikor megláttam a hatalmas mennyiséget felmerült bennem: ez be sem fér a hűtőbe. Utána jött a gondolat, ma sütöttem meggyes és csokis muffint(a meggyesnek nincs párja), akkor holnap megint süssek valamit? Egy jó kilónyit lecukroztam, az lesz a vacsoránk(is), mert a fiúk éhesek lesznek. És miután ezt elrendeztem magamban,tovább szőttem a kérdést: miért is kaptam? Adok- kapok. Ezért biztosan vár valamit...nem mondta ki, de láttam rajta, hogy horgászat..és csak megjegyezte csendesen: ebből milyen finom gyümölcs krémes lenne. Hoppá! Akkor ezért az eperözön. Rendben, de ahogyan én szeretem. Tejszínhabbal és csokireszelékkel a tetején....Nesze nektek kilók! Lehet csinálnom a felüléseket!!:-(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése