2013. május 19., vasárnap

Pünkösd








Pontosan nem tudtam, hogy mit ünnepelünk Pünkösdkor. Azt tudtam, hogy vallási ünnep, valamilyen szinten köze van a Húsvéthoz és hogy a szentlélek eljövetele az emberekhez. Most már tudom, Mozgó ünnep, mint a Húsvét, és mindig 50 napra van a Húsvéthoz számítva. Azt tudtam, hogy nem szabad mosni, kapálni, varrni. Most mit tegyek? Ezeket nekem ma mind végeznem kellene. Na jó, a kapálás ráér, de mosni muszáj, mert fiacskám késő este hazaért a kirándulásról, a Balatonról..fáradtan, és az összes ruhája, cipője, pénze, telefontöltője, mindene átázva. Így ma mosással kezdtem a napot. Majd sütöttem, habos epres- gyümölcskrémest. Utána átpakoltam az utolsó szekrényt, előre a nyári ruhákat, és persze varrni szeretnék délután, megvan a piros csipke, és neki kezdek a szoknyának. A fiúk elszöktek horgászni, így nekem újra csend van itthon. Ilyenkor alkotok, vagy alszok egyet. Minden délutáni alvás öt perccel hosszabbítja meg az életünket. Tegnap amíg a fiamat vártam, írtam. A regényemet..újra felvettem a cselekmény fonalát és jól haladtam. Már megvan a vége a fejemben , csak meg kell írnom., meg verseltem..5-6-ot. Az mostanában könnyen megy. és már régen voltam fent éjfélig...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése